Terug naar Klantenservice

Service & contact

Natuurlijk doen wij er alles aan om de beste producten te leveren binnen de afgesproken bezorgtijd.
Er kan echter helaas wel eens iets fout gaan.

Direct contact versspecialist

Vragen over de geleverde bestelling? Neem contact op met de betrokken verswinkel via één van de volgende telefoonnummers:
Biologische slagerij Haverkort: 038 - 421 69 86
De Echte Groenteman Van der Vegt: 038 - 453 40 25
Groot Koerkamp De Echte Bakker: 038 - 385 58 03
Visgilde Hans Visscher: 038 - 423 49 27

Contact klantenservice

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice:
telefoon nummer: 0182 511160
e-mail: klantenservice@regiovers.nl
Wij staan altijd voor je klaar en helpen je graag direct.

Klachten afhandeling

Als er iets verkeerd is gegaan met een bestelling, lossen wij dat veelal op werkdagen (incl. de zaterdag) binnen 1 of 2 uur op. Zodra bij ons bekend is wat verkeerd is gegaan verloopt dit als volgt:
- via de lokale versspecialist: deze lost het probleem samen met je op, zoals afgesproken (telefonisch)
- via centrale klantenservice: deze bespreekt na de melding het probleem met de versspecialist en koppelt terug wat is afgesproken om het probleem op te lossen.